Deze snelle lichaamsgewichttraining is ontworpen om je 'Go-spieren' te verpletteren

19 Apr 2021

Deze snelle lichaamsgewichttraining is ontworpen om je 'Go-spieren' te verpletteren

Toen de Covid-19-pandemie in 2020 voor bijna iedereen een einde maakte aan het ritme van het dagelijks leven, was fitness een van de weinige betrouwbare pijlers waarop mensen in quarantaine konden vertrouwen voor een gevoel van normaliteit. Terwijl iedereen anders omging met de uitdagingen van sociale afstandelijkheid en zelfisolatie, ontstonden online gemeenschappen en IRL om ervoor te zorgen dat niemand het alleen hoefde te doen. Er zouden nog steeds groepszweetsessies zijn, zelfs als sportscholen gesloten waren en je na een zware set niet bij je trainingsmaatje terecht kon voor een high five.

Bij Men's Health hebben we gebruik gemaakt van deze pandemische periode als een kans om onze gemeenschap op te bouwen en zoveel mogelijk nuttige, positieve informatie te delen. We hebben onze bibliotheek met trainingsopties voor thuis uitgebreid, in een poging om iedereen die zijn typische trainingsroutines mist met het sluiten van sportscholen en fitnesscentra wat normaliteit te bieden. Maar dat was nog maar het begin.

We hebben live trainingssessies georganiseerd op Instagram met een aantal van onze favoriete trainers om de leegte in de vorm van fitnesslessen in ieders dagelijkse routine te vullen en een gemeenschap en een ruimte voor iedereen te bieden. zweet op, elke doordeweekse dag. Hoewel de omstandigheden op veel plaatsen zijn verbeterd en gestabiliseerd, blijven we met je trainen.

Bobby Maximus, voormalig UFC-vechter, fitnesspersoonlijkheid en auteur van het Men's Health Maximus Body-boek , gastheer van de laatste sessie. Maximus maakt er een punt van om zonder apparatuur te trainen, zelfs als hij een volledig gevulde sportschool tot zijn beschikking heeft - dus het creëren van een toegankelijke sessie voor jongens die thuis vastzitten zonder toegang tot uitrusting, past perfect bij zijn trainingsstijl.

" Ik beloof je: je kunt in korte tijd fit worden ", zegt hij." Ik denk dat je 10 minuten per dag of 15 minuten per dag fit kunt worden. " Terwijl Maximus je vertelt dat er een eenvoudig pad is om in vorm te komen, zal kopen je kosten. "Als je bereid bent all-in te gaan. Onthoud dat intensiteit het omgekeerde is van duur."

Dat betekent dat als je snel fit wilt worden, je hard moet werken en consequent moet werken. Maximus wil dat u zich concentreert op uw heupen en benen voor een zware sessie van het onderlichaam die uw "go-spieren" zal trainen. Om dit te doen, voer je een bootlading lichaamsgewichtherhalingen uit voor een tijdje.

Bobby Maximus 'Go-spiertraining

Voer 25 opeenvolgende herhalingen uit van elke oefening in het paar met zo min mogelijk rust. Herhaal vervolgens voor 3 totale rondes. Herhaal het proces na het beëindigen van het eerste paar met het tweede paar.

Paar 1

  • Bodyweight Squats
  • V-Sit Kickouts

Paar 2

  • Gesplitste sprongen
  • Crunches

Blijf elke weekdag om 12 uur op de hoogte van onze trainingen ET. Wil je de gemiste sessies bijhouden? Bekijk hier de hele collectie.

Probeer 200+ trainingsvideo's voor thuis van Men’s Health, Women’s Health, Prevention en meer op All Out Studio 14 dagen gratis!